Osummeko oikeaan, jos oletamme, että haluat löytyä #1 ensimmäiseltä sivulta Googlen hauissa?
Tietenkään Facebookkia ja Instagramia ei kannata unohtaa markkinoinnissa...
Kuitenkin maailman arvokkain ja tuloksellisin trafiikki...
Tulee Googlen orgaanisista (ilmaisista) hakutuloksista!
Tässä hieman todistetta hakukoneoptimoinnin vaikutuksesta verkkosivun liikenteeseen 👇
Hakukoneoptimoinnilla edistetään kohdesivuston sijoittumista hakukoneiden orgaanisiin hakutuloksiin.
Orgaanisia hakutuloksia pidetään yleisesti luotettavimpina, sillä maksetut mainokset merkitään nykyään selvästi hakutuloksiin.
Orgaanisten hakutulosten kautta sivustolle saapuva kävijäliikenne on yleisesti alttiimpi viettämään sivustolla enemmän aikaa ja tekemään ostoksia esim. verkkokaupoissa.
Tämä taas johtaa siihen, että eri alojen yritykset ymmärrettävästi haluavat oman osuutensa tästä kävijäliikenteestä.
Orgaanisissa hakutuloksissa sijainnilla on merkitystä. Tutkimusten mukaan Googlen hakutulosten ensimmäiset sivut saavat jopa 71% liikenteestä, ja viime vuosina tämän on raportoitu olevan jopa 92%.
Dataan pohjautuvaa hakukoneoptimointia käyttäjiä unohtamatta.
Tekninen SEO-auditointi auttaa tunnistamaan verkkosivuston tekniset haasteet, jotka vaikeuttavat sivuston löytymistä hakutuloksista. Tiimissämme on erityisen vahvaa teknistä osaamista ja ratkaisemme mielellämme ongelmia, joita muut SEO-asiantuntijat eivät osaa tai halua yrittää ratkaista.
Usein nopein tapa kasvattaa verkkosivuston löydettävyyttä on keskittyä olemassa oleviin sisältöihin ja niiden kehittämiseen. Tekstimuutosten ja meta-elementtien eli sisältö-SEOn lisäksi SEO-toimenpiteet voivat keskittyä esimerkiksi sivustohierarkiaan, taksonomioihin tai sisäiseen linkitykseen.
Kun tekniikka ja nykyiset sisällöt ovat kunnossa, siirrämme fokustamme uusiin mahdollisuuksiin löytyä hausta. Tuemme asiakkaidemme sisällöntuotantoa tarvittaessa sisällöntuottajaverkostollamme.
SEO-strategia määrittää liiketoiminnallisia linjauksia siitä, miten ja mihin hakukoneoptimoinnin resurssit kohdistetaan, jotta hakukoneoptimointi palvelee mahdollisimman hyvin liiketoiminnan tavoitteita. SEO-strategiassa on keskeistä priorisoida hakukoneoptimoinnin tavoitteet ja resurssien käyttäminen
Ensimmäiseksi arvioimme kokonaisuudessaan nykyisen sivusi rakenteen, indeksöinnit sekä linkitykset ja teemme perusteellisen analyysin kilpailuympäristöstä, joka muovaa toimialaasi verkossa. Me emme jätä kiviä kääntämättä, jotta voimme selvittää tarkalleen, mitä kilpailijasi tekevät. Tämän jälkeen vertaamme sivustosi profiilia ja suorituskykyä kilpailuun nähden.
Arviointimme perusteella laadimme huolellisesti strategian, joka paljastaa kilpailijoidesi heikkoudet. Laadimme suunnitelman, jonka avulla kavennetaan kuilu ja yli performoidaan kilpailijat, tuottaen maksimaalisen asiakasarvon ja hyödyn.
Kuten sanotaan, "visio ilman toteutusta on hallusinaatioita". Me emme tuhlaa aikaa pyörien liikkeelle saamiseksi ja loputtomaan strategiaprosessiin. Panostamme työtuntimme siten, että yrityksesi saa konkreettisia ja hyviä tuloksia. Asioiden ei myöskään tarvitse olla niin jumalattoman monimutkaisia. Pidetään prosessi selkeänä ja vauhdikkaana!
Tämä mielessä emme vain juokse laput silmillä valitsemaan avainsanoja ja aloittamaan hakukoneoptimoinnin toteutusta tai muutakaan optimointikokonaisuutta. Jokainen yritys ja ala on erilainen, joten lähestymme jokaista toteutusta mukautetulla lähestymistavalla ja seuraamme näitä kolmea vaihetta varmistaaksemme, että:
Soittamalla selviää myös! Myyntitiimi vastaa arkisin klo 9-16 numerosta 040-594 7760